Inicijative

3 Минутес
4 Минутес
2 Минутес
4 Минутес

Zapisi sa reke

6 Минутес
Записи са реке

Гордијев чвор звани МГСИ Републике Србије

Да се подсетимо неких чињеница из 2021. године… Увидом у јавно доступне архиве може се доћи до података да...
Opširnije...
Моја домовина је мени дала…
Одлазак последње дрвене шајке…
Српски лађар и нови прописи
УСКЛАЂИВАЊЕ СА ПРОПИСИМА ЕВРОПСКЕ КОМИСИЈЕ – НОВИ ИЗАЗОВ ЗА СРПСКЕ БРОДАРЕ
Млади и рад на бродовима. Шта нам се десило са школом?

Učionica

4 Минутес

Испити за стручна звања у Мађарској – допуна

Оснивање центра за обуку морнара и заповедника у мађарској за странце
Приступање Удружења професионалних лађара Србије асоцијацији ЕДИННА
Безбедност -6 Минутес

Слепи путници у Србији – пловидба са циљем

Претходна година ће у круговима који се стручно баве унутрашњом пловидбом, било у администрацији или на самом броду, остати упамћена по много чему. Суочили смо се са много недаћа и незгода које су водиле...
Opširnije...
Безбедност -8 Минутес

Црни биланс 2019. године

#Србија је земља са великим бројем водених површина. Сваке године се бележи све већи туристички развој свих водних потенцијала. На жалост, систем безбедности и превенције се не развија у складу са растом туризма и...
Opširnije...
Безбедност -2 Минутес

У Нову годину са новим потонућем, багер ПИВА 02.01.2020.

Другог јануара, у преподневним часовима, код Брзе Паланке на 885 км, у десној обали реке Дунав, дошло је до потонућа багера „ПИВА“ у власништву ПИМ-а. Тренутно нема никаквог обавештења о забрани пловидбе нити информације...
Opširnije...
Безбедност -1 Минуте

Опасно сидрење у Панчеву и Новом Саду

Наше удружење је већ у пар наврата обавештавао о лошем стању на нашим сидриштима. Пловила су често усидрена на самој ивици пловног пута и приликом јачег ветра попрече се и затворе 2/3 пловног пута,...
Opširnije...
Записи са реке -6 Минутес

Колико кошта нерад министарства?

ФОТО: /Бранислав Вајда/ Познато је да су српски лађари били међу цењенијима на Дунаву. Први смо почели да користимо потискиване саставе, имали смо највећу танкерску флоту на Дунаву, највеће саставе и први смо почели...
Opširnije...
Безбедност -1 Минуте

УПЗОРЕЊЕ за бродаре, промена у сектору Гложан, 1284 км Дунава

На километру 1284,9 Дунава, примећена је опасна промена у пловном путу. Навигатори пријављују сужење пловног пута који није адекватно обележен. Последњи извештај је од јуче, 15.12.2019. где је навигатор обавестио да су у низводној...
Opširnije...
Безбедност -1 Минуте

Наседање брода ИЗЗА са објектима на 1246 км Дунава

Самохотка Изза са четири теретне барже , у формацији састава три дужине и две ширине у низводној пловидби, насела је на 1246 км 10.12.2019 око 16:30х. Остали учесници у пловидби су се сусрели са...
Opširnije...
Безбедност Записи са реке -4 Минутес

Изградња пристана за путничке бродове Земун/Београд

ФОТО: Бранислав Вајда Како смо обавештени писањем медија, држава Србија је уложила 114.000.000 РСД у изградњу пристаништа за путничке бродове у Земуну. Неко би на ову вест рекао БРАВО али наше мишљење је да...
Opširnije...
Иницијативе -3 Минутес

Проблем улазно/излазне ревизије на потезу које покрива гранични прелаз Нови Сад/Апатин

Као што је познато, у Новом Саду и у Апатину или Бездану, бродови раде излаз из земље приликом одласка у Републику Хрватску, ( луке Вуковар или Осијек). То не би било ни вредно помена...
Opširnije...

Lađarski glasnik

0 Минутес
Лађарски гласник
Лађарски гласник број 5
0 Минутес
Лађарски гласник
Лађарски гласник 4
0 Минутес
Лађарски гласник
Лађарски гласник број 3
1 Минуте
Лађарски гласник
Лађарски гласник број 2